czwartek, 29 października 2015

Madryt / Madrid // Kosma Cosimo Kołodziej

W podróży do Portugalii miałem okazję razem z Karoliną i Kubą zwiedzić stolicę Hiszpanii. Efektami mojego krótkiego pobytu dzielę się na blogu. Na pewno godna uwagi jest architektura Madrytu. Która jest bardzo różnorodna, i podkreśla czasy świetności największego kraju Półwyspu Iberyjskiego. Cieszę się też, że miałem możliwość zobaczenia na żywo prac Salvadora Dali i Pabla Picasso. Za wielki minus uważam mieszkańców Madrytu. Byłem w wielu stolicach europejskich ale pierwszy raz spotkałem się z tak mało sympatycznymi ludźmi. Nie wiem czy to taki właśnie jest ich temperament, jeśli tak to cieszę, się, że już mnie tam nie ma. :) Na pewno nie jest to jedno z tych miejsc do których chciałbym wrócić. Do tego jeszcze niesamowity syf na ulicach i wszechobecny obraz ludzi rzucających śmieci  pod własne nogi. 
Na szczęście jestem już w Portugalii. 
Zdjęcia niebawem. :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia mile widziana. :)