niedziela, 12 maja 2013

Kramberry // COSIMO


Wczoraj odbyło się już po raz trzeci w Bydgoszczy KRAMBERRY.
Masa ciekawych ludzi i ich projektów. 
Było kilka rzeczy które mnie zaciekawiły i zachęciły do zabawy w przerobienie kilku rzeczy. 
Moja stylizacja na tamtejszy dzień :











Muszkę otrzymałem od osób wystawiających się na Kramberry. Zainteresowanych kupnem jakigoś ich arcydzieła odsyłam na bloga: TAK SOBIE SIEDZĄ
Do spodenek doszyte zostały guziki. Szelki i spodenki znalezione  w secondhandzie.

Koszula /Shirt: H&M
Buty/Flats: F&F

Zachęcam do komentowania :)

MORE:


3 komentarze:

  1. bardzo mi sie podoba polaczenie kolorów a muszka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! :) Lubię szelki :) A muchy to już w ogóle! :)
    Podoba mi się tutaj :) Dobra robota, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekaw gdzie mogę dostać takie szelki :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia mile widziana. :)